عزیززززم چقد دخترت شبیه خودته... پایدار باشید عزیزم
خدا حفظش کنه...ا
نااااازی چقدر خودت و بچه هات خوشگلین😍😍😍
چ مامانی😍😍😍😍
چه قاب زیبایی
چه دخترت ک بزرگه شبیه ب خودته
ماشالله به این همه زیبایی
چند سالشه بچه هات
درخواست میدی
منم بزارم موهام از ریشه بیاد پایین 😁
چه اینجوری بهت میاد 😍🧿
دائم تو خوشی باشید🥰
بعد عین من همش خودتو زاییدی 😃
بچه هات شبیه خودتن
موندم اونی که دیسلایک میزنه منظورش چیه؟؟والا تو این قاب غیر از قشنگی چیزی نیست
دخترت چقد نازه😍
خودت هم خوشگلی
راست میگن شیرازیا خوشگلن
خدا حفظش کنه
دخترتون مثل خواهر برای شماست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.