۱۴ پاسخ

عزیززززم چقد دخترت شبیه خودته... پایدار باشید عزیزم

خدا حفظش کنه...ا

نااااازی چقدر خودت و بچه هات خوشگلین😍😍😍

چ مامانی😍😍😍😍

چه قاب زیبایی

چه دخترت ک بزرگه شبیه ب خودته

ماشالله به این همه زیبایی

چند سالشه بچه هات

درخواست میدی

منم بزارم موهام از ریشه بیاد پایین 😁
چه اینجوری بهت میاد 😍🧿
دائم تو خوشی باشید🥰
بعد عین من همش خودتو زاییدی 😃
بچه هات شبیه خودتن

موندم اونی که دیسلایک میزنه منظورش چیه؟؟والا تو این قاب غیر از قشنگی چیزی نیست

دخترت چقد نازه😍
خودت هم خوشگلی
راست میگن شیرازیا خوشگلن

خدا حفظش کنه

دخترتون مثل خواهر برای شماست

سوال های مرتبط

مامان 🌿النا🐼🤍☔ مامان 🌿النا🐼🤍☔ ۱۶ ماهگی