۴ پاسخ

عالیه بخدا بچم فقط بااین اروم میشه

من خودم اینو از داروخانه گرفتم یکم تنده و بد خوره پسر من هی میده بیرون .ولی سگانوز دکتر داد بهتره به نظرم هر ۱۲ ساعت ۲ سیسی میدم بهش از نوزادی هنوزم میدم

گلم بچتو کودوم دکتر میبری؟۰

عزیزم فعلا یکی بگیر ببین به بچت میسازه اگر نساخت باید مارکشو عوض کنی برای همین یکی کافیه

سوال های مرتبط