۵ پاسخ

یوروویتال هم خوبه بچه من دوست داره

من ویواکیدز میدم. پدیا بست همون اول راجع بهش خوندم گفتن خیلی غلیظه و میپره تو گلوی بچه. ویوا کیدزو تعریف کردن منم اونو میدم به بچم، خیلی دوستش داره

واقعا با اشتیاق میخوره😐😂😂

اینیکه بهداشت میده شیرینه

من ویتامین آد andمیدم اصلا طعم نداره

سوال های مرتبط

مامان نینی 💖 مامان نینی 💖 ۴ ماهگی
مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۷ ماهگی
مامان سامین مامان سامین ۴ ماهگی