۴ پاسخ

من از دو ماهگی تا الان دارم میدم خوب بود دیگ ام هیچ دارویی ندادم

سوال منم بود مرسی که پرسیدی.
فقط این دارو داده؟
امپرازول نداده ؟

بله عالیه پسرمنم استفاده میکنه

اره من سه ماهگی دادم الان شکر خدا خوب شده

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 ۱۲ ماهگی
مامان ܩߊ‌ܣـ🌙ـܠࡅ࡙ن🩷 مامان ܩߊ‌ܣـ🌙ـܠࡅ࡙ن🩷 ۹ ماهگی