۴ پاسخ

پسر منم سه روز تب داشت بعدش قطع شد بدنش ریخت بیرون روزئولا بود

اگ بیشتر از سه روزه که تب داره ازش باید ازمایش بگیری خدای نکرده عفونت ادراری چیزی نباشه

دکتر بردی؟چی گفت اگه گفت مشکلی نداره ک بخاطر دندونه اگه عفونت اینا داره ببر دارو بدا

بخاطر دندونشه استامینفون بده

سوال های مرتبط