سلام عزیزان پوشک بچه بم بم خوب هست که بگیرم یانه

۶ پاسخ

واسه اولا مای بی بی یا مولفکیس بگیر بعدا ببم یا کوکومی رو امتحان کن

از اول هرچی ب بچه ببندی همونه.

سپاس فراوان بابت راهنمایی های شما عزیزان

عزیزم اوایل بهتره ازمولفیکس یامای بیبی استفاده کنی

ببم و کوکومی ضعیف ترت هم تو جذب هم پرز میدن .. بهتر از همه مای بیبی و مولفیکسع

والا من که بچه ام حساسیت داشت یه بار براش خریدم

سوال های مرتبط

مامان رستا♡ مامان رستا♡ ۴ ماهگی
مامان ...........‌‌‌ مامان ...........‌‌‌ هفته بیست‌وپنجم بارداری