۱۱ پاسخ

دختر منم شهریور ۱۴۰۱
یعنی باید بره پیش دبستانی تازه ۴ سالشون میشه ک

کارنم متولدتیر۱۴۰۱هستش فک کنم امسال بایدبرن پیش۱

پیش دبستانی اجباریه و پیش نیاز برای کلاس اول
بچه های متولد نیمه ی اول ۱۴۰۱ سال بعد باید برن پیش ۲ که همون پیش دبستانی هستش

عزیزان امسال متولدین نیمه دوم 99و نیمه اول 1400باید برن پیش 2
اشتباه اطلاع ندید

پسر من نیمه دوم ۱۴۰۰هست امسال یعنی باید بره پیش ۱؟؟

آره نیمه اولی ها باید برن سال بعد پسر منم باید بره اجباریه نرن کلاس اول ثبت نام نمیکنن

اجبار نیست سال دیگه باید بره پیش دو بعد مدرسه …پیش یک هرکی دوست داره میفرسته

طفلیا4سالشونه ک

سلام دختر منم ۴۰۱ هسنش امسال فک نکنم برن

واقعا ؟یعنی ۴سالگی باید برن ؟؟؟؟؟

پیش 2 واجبه

سوال های مرتبط