اگه منیست دیگه بگیرش دختر چه کاریه
حالا اگ نیست بده ی بار
ولی کلا همون نان ۳ بگیر
فرقشون طبق نوشته روش خیلی زیاد نیست
ولی خب اونو دادی سعی کن بازم همونو بگیری
نان دو میتونی بدی عزیزم
اره بابا همشون مثه هم هستن رو شو بخونی یکم شاید چند عدد انرژیشون فرق داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.