قندت عالیه
عفونت ادرار داری
این بخش ازمایش خونشه
گلبول سفیدت بالاهه مگه سرما خورده بودی؟ البته تا یه حدی تو بارداری طبیعیه یکم بالا باشه ولی نهایت ۱۱هزار حدشه مال شما ۱۴هزاره حتما نشون دکترت بده
بخش ادرارتم بذار شاید عفونت ادراری داری که گلبول سفیدت زیاده
اینم چهارمی
عفونت داری عزیزم
این سومی
این گلوکوز نیست
این دومی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.