خانوماکسی میتونه ازمایش گلوکزو بهم بگه توچه وضعیتیه🥲😂

تصویر
۸ پاسخ

قندت عالیه

عفونت ادرار داری

این بخش ازمایش خونشه
گلبول سفیدت بالاهه مگه سرما خورده بودی؟ البته تا یه حدی تو بارداری طبیعیه یکم بالا باشه ولی نهایت ۱۱هزار حدشه مال شما ۱۴هزاره حتما نشون دکترت بده
بخش ادرارتم بذار شاید عفونت ادراری داری که گلبول سفیدت زیاده

اینم چهارمی

تصویر

عفونت داری عزیزم

این سومی

تصویر

این گلوکوز نیست

این دومی

تصویر

سوال های مرتبط

مامان کیانوش مامان کیانوش هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهنا و جوجه🩷💙 مامان مهنا و جوجه🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شایان و توراهی مامان شایان و توراهی هفته سی‌ام بارداری
مامان دل یار👧🏻🤰🏼🐣 مامان دل یار👧🏻🤰🏼🐣 ۸ ماهگی