تجربه زایمان طبیعی
پارت دو✨🩵

تصویر
۶ پاسخ

کلا بدون درد رفتین بستری شدین ؟ راحت بستری کردن؟

بخیه رو‌دکتر زد؟

مبارک باشه عزیزم

مبارکه عزیزم قدمش پر از خیرو برکت🩷😍

بسلامتی عزیزم ایشالا پا قدمش پر از خیر و برکت باشه براتون♥️

مگه وقتی بخیه زدن بی حست نکردن من که گفتم بی حسم کردن

سوال های مرتبط

مامان پاشا 🩵💙 مامان پاشا 🩵💙 ۱۳ ماهگی
مامان ارشا🩵🫧 مامان ارشا🩵🫧 ۲ ماهگی
مامان پاشا 🩵💙 مامان پاشا 🩵💙 ۱۳ ماهگی
مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 ۸ ماهگی
مامان 🩷عسل🩷 مامان 🩷عسل🩷 ۷ ماهگی
مامان علیسان👶🏻🍋 مامان علیسان👶🏻🍋 ۱۲ ماهگی