۷ پاسخ

من برا دخترم از تاریخ آن تی گذشت که آمپول فشار بهم زدن الان برا پسرم دلم میخواد خودم بیارمش آمپول فشار خیلی درد داره 😑

مامان جوجو نرفتی دکتر من دیروز رفتم بهم کپسول گل مغربی داد روز دوتا بخورم نامه هم داد فردا برم بستری شم برا زایمان حالا نمیدونم قبول کنند یانه

عزیزم ایشالا به سلامتی زایمان می کنی
منم مثل شما همه جور دردی دارم جز درد زایمان

چه صبری چه توانی داری
من دارم از سنگینی و درد زجه میزنم صبحو شب میگم، امروز تازه 36کامل شده
ولی من اینجوریم ک نه بسه دارم از هم گسستهه میشم
دعا دعا میکنم هفته بعد بگه بازی 😭💔💔💔

چند کیلو شدی

نرفتی معاینه ببینی چه خبره ؟؟؟من دیروز رفتم گفت دهانه رحمت نرمه یه سانتم باز شده اگه تا چهارشنبه نزاییدی بیا معاینه تحریکی کنم

منم س روز دیگه تاریخ زایمانمه 🥺😣

سوال های مرتبط