سلام کسی میدونه خطرناکه خیلی!؟

تصویر
۳ پاسخ

ینی از هر ۵۲۷ نفر یه دونه سندروم داره اونیکیا رو ببین اعدادش چقدر بالاست از هر ۳۰ هزار نفر یه دونست مقایسه کنی متوجه میشی

ریسک داره یه کم سلفری بده خیالت راحت بشه

نگران نباش عزیزم احتمالا آزمایش سلفری برات مینویسن انجام بدی

سوال های مرتبط

مامان تودلیم🐣❤️ مامان تودلیم🐣❤️ روزهای ابتدایی تولد