من کولیف میدم
من گرمیچر و کولیکز و سگا نوز دادم هیچ تاثییری نداشت فقط شربت کامی کالم بهش بده خیلییی خوبه هر هشت ساعت یک سی سی بهش بده آب رو آتیش اصلا ضرر نداره گیاهیه کنارش پدی لاکت هر دوازده ساعت پنج قطره بده اگه یوبوست شد بایولاکت بده پسر من یوبوست شد با پدی لاکت وگرنه خیلی برا دلدرد خوبع بعد اون پوراکید پویا خوبه که اونم به پسر من نساخت دلدردش خوب نمیکرد بعدش بایولاکته این به پسرم افتاد خوبه اگه اینم نیوفتاد به بچتون بی بی کر بگیرین
گرمیچرخیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.