۴ پاسخ

دکتر روز رخ خیلی خوبه من خرداد پارسال انجام دادم ۱۴ شد تو بیمارستان نیکان

من بیمارستان صارم بردم پسرمو ۳۶ روزگی
روش حلقه خیلی خوب و راحت بود
خیلی تحقیق کردم زیر یکسال بهترین روش حلقه ست

سه ماه پیش چهار

محمود سلطانی گرد فرامرزی

سوال های مرتبط

مامان پارسا گلی 👶🏼 مامان پارسا گلی 👶🏼 ۱۲ ماهگی