کیا اینجا افسردگی بارداری حس میکنن گرفتن

۱۰ پاسخ

من خیلی بهونه گیر شدم و با هر حرفی زود ناراحت میشم وگریم میگیره حس و حال هیچ کاری رو ندارم از صبح تا شب دراز میکشم و همش با گوشی 😫

به نام خدا من 🫠

من🥲

من حس میکنم یکم گرفتم حاملگی اولمم گرفته بودم

من
حس میکنم از ماه شروع میشه دقیقا این حسه🥲

اینقدر بی اعصاب شدم
اینقدر حوصله هیچکس رو ندارم ک خدا میدونه
همشم دعوا و غرغر و سرصدا با همه

منممم

من 🥺🥺🥺نه حوصله پسر۵سالمو دارم نه حوصله شوهر نه حوصله هیچکس

من الان خسته ام از بارداری😐

من

من😭😵‍💫

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هیرا مامان هیرا ۶ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان جیلینی مامان جیلینی هفته سی‌وهفتم بارداری