سلام موز خوبه؟ برای بچه 8 ماهه

۷ پاسخ

نخ عزیزم من از ۵ماهگی به پسرم دادم ماشالله الان اینقدر حرف میزنه دد ماما بب دیزه همه رو هم میگه

اره خیلی هم خوبه سرشار از پتاسیم هست

اره بده ولی توی هیچ ماده غذایی زیاده روی نکن

اره خوبه

بله هیچ مشکلی نداره دکتر پسر من گفت اینک میگن موز ندید ثابت نشده و خرافاته

من بچمو از پنج ماهگی موز دادم ولی الان بخاطر هوا گرم شده دیگه نمیدم

میگن موز باعث میشه دیر بچه زبون‌ باز کنه نمیدونم چقد صحت داره ولی چیزیه که شنیدم

سوال های مرتبط

مامان بادوم مامان بادوم ۱ سالگی
مامان نویان ❤️ مامان نویان ❤️ ۱ سالگی
مامان آلپ آی مامان آلپ آی ۱ سالگی
مامان آتیلا مامان آتیلا ۹ ماهگی