دخترمن باچشم بندزیرنورگریه میکنه.چیکارش کنم
من پسرم ۱۵ بود دوروز مهتابی گذاشتم توخونه ومرتب هریساعت شیرش دادم واب هندوانه وعرق کاسنی روزی سه بار بدنشو با پنبه شستم خیار روی شکمش گذاشتم شیرخشت خودم خوردم به بچمم دادم امد پایین
مرتب شیر خشک دادم که تند تند ادرار داشته باشه
و دستگاه
فقط باید ادرار کنه و مدفوع
قند آب بده بهش
شیر خودتو زیاد
و شیر خشک
تا دفع کنه
لباس کم بپوشون
زردی ۱۰ که دستگاه نمیخواد بالای ۱۲ باید باشه
پسر من به ۱۱ رسیده بود
گرمیجات نخوردم
هر روز چندبار شربت خاکشیر با عرق کاسنی درست میکردم و میخوردم
خداروشکر پایین اومد
آب دوسه دونه اناربهش بده معجزه میکنه من پسرم زردیش ۱۹ بودانارخوبش کرد
ب دخترم ترنجبین دادیم.دستوپاشو با عرق کاسنی شستیم و زیاد جاشو گرم نکردیم تند تند هم شیر دادم
من یه قطره بیلی استاپ از داروخانه گرفتم دادمش فوری اومد پایین
گوش سوراخ کردن شیرخشت با ترنجبین البته اینارو بصورت قطره از داروخانه گرفتم
والا عزیزم من بچه دوستم زردی خیلییی شدیدی داشت سه دونه انار چکوند دهنش آب رو آتیش بود خوب شد
کدو سبز با پوست رنده کن سه بار یه روز در میون یه قطره چکون بده
خودتم ترنجبین و شیرخشت بخور
ربطی ب خورد و خوراک نداره هرچه بیشتر جیش کنه زود هم رفع میشه.من ب پسرم قطره شیرخشت و سرم خوراکی دادم رفع شد
عرق بید و کاسنی باهاش پاهاشو بشوری هر روز با پنبه رو صورت و زیر بغلش و رو مثانش بکشی اگ شیر خودت میخوره خودتم بخوری خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.