۴ پاسخ

قصابیا دارن

من خودم پمینا ۱۰۰ ٪ گوشت گوساله یا گوسفندی میخرم خیلی خوشمزه هست خودت بذار رو توری کبابش کن

قصابی ها بگیر خودت سرخ کن خیلی هم خوشمزس

بسته بندیا منظورته؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان دخملی😍 مامان دخملی😍 ۱ سالگی
مامان آنیسا💖پرنسا💖 مامان آنیسا💖پرنسا💖 ۱ سالگی