۸ پاسخ

والایار
از خواب برگشتم به تنهایی
پل میزنم از تو به زیبایی
چشمامو میبندمو میبینم
دنیا رو با چشم تو میبینم
دنیای من با عشق درگیره
عشقی که تو نباشی میمیره
عشقی که تو دست تو گل داده
عشقی که به دست من افتاده

و ترانه باران از امید 🥺🥺🥺🥺
باران می بارد امشب
دلم غم دارد امشب
آرام جان خسته
ره می سپارد امشب
در نگاهت
مانده چشمم
شاید از فکر سفر برگردی امشب
از تو دارم یادگاری سردی این بوسه را پیوسته بر لب
قطره قطره اشک چشمم می چکد با نم نم باران به دامن
بسته ای بار سفر را با تو ای عاشق ترین بد کرده ام من

کل آهنگای شادمهر
قدیم و جدید

حضرت شادمهر تمامش

شادمهر و تتلو

غروب قمیشی
یاد تو هر تنگ غروب تو قلب من میکوبه!!!!!
سهم من از با تو بودن غم تلخ غروب!!!!!
غروب همیشه واسه من نشونی ازتو بوده!!!!!
برام یه یادگاریه جز اون چیزی نمونده!!!!!

تمام اهنگای چاووشی🫰🏻

سهیل غنی پور صدایم کن

سوال های مرتبط