۱۳ پاسخ

گناه داره ببرش دکتر.خدا میدونه چقدر میخاره و نمیتونه بخارونه🥲

این طبیعی نیست ببر دکتر

پسرما ازگرما پشونیش اینجورمیشه

فقط وفقط پماد مگاکورت بگیر دختر منم اینجوری بود دکتر داد عالیه حتما بگیر

مرطوب کننده ایروکس عالیه

جوش نیس اینا شبیه اگزماست

احتمال حساسیت به پروتئین گاوی باشه
دکتر ببرش تا مطمئن بشی

حساسیت به پروتئین گاوی

این اگزماست عزیزم نگران نباش

اگزما عزیزم بخاطر بوسیدن و آلودگی میاد برا پسر منم همین بود دکتر پماد داد استفاده میکنم خوب میشه بلافاصله بعد بوسیدن دوباره در میاد حساسیته

کرم کالندولا ایروکس بزن رو جوشاش
اول ببر حموم با لیف بشور بعد اومد بیرون کرم بزن
ولی اول ببین به جی حساسیت داره اونو برطرف کن
شیر خودتو میخوره ؟

عزیزم فک نکنم ای طبیعی باشه، ببر دکتر پماد مخصوص بده ،گناه داره بچه اذیت میشه

پیش دکتر بردیش؟

سوال های مرتبط