۷ پاسخ

استرسی که این غربالگری به ی زن حامله میده از خط مقدم جنگ بدتره، ریدم بهشون که فقط آدمو سکته میدن

منم مثل شمام سلفری دادم جوابش هفته دیگع میاد خیلی استرس بدی میدن به آدم

چون کسی در توانش نیست سمت ازمایش ژنتیک بره دیگه نونشون اجر شده اینقدر هزینه ها بالاست نمیدونن چیکار کنن فقط یه جوری میخوان از مردم پول بگیرن چی شد جالب نیست به نظر شما از ده تا زن باردار ۸تا رو ریسک میزنن🙄🙄برای منم زدن حتی دکتر از من سلفری نگرفت cvsگرفت بخدا ۳۰میلیون پول آزمایشگاه شد خدارو شکر سالمم بود به لطف خدا

منم مثل شما بودم گلم نگران نباش سلفری دادم جوابش خوب بود مشکلی نبود فقط آدم رو استرس میدن عوضیاا

اکثر جوابا خوبه عزیزم فقط امنیو انجام بدی بهتره

خواهر شوهرم تقریباً جواب انتیش همچین چیزی بود
ولی شکر خدا بچش سالمه و الان 4سالشه

منم جواب انتی مشکوک بود رفتم آمنیوسنتز انجام دادم

سلفری باید بدی گلم نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان بی اعصاب مامان بی اعصاب هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته بیست‌ونهم بارداری