جواب ازمایش انتی 1 در 69 شد... کسی بوده با شرایط من؟😢

۱۰ پاسخ

این عدد مال چیه

اگه برای ازمایشه باید سلفری انجام بدی

من ۱ ۷۴ بودم .دکتر گفت اوکیه

خوبه دیگه

فکنم خوبه برامن ۱/۶ بود دکتر گف خوبه

خوبه دیگه

خوبه دیگ

خوبه دیگه

میگن زیر ۲ نرماله ولی بازم تشخیص پزشکه ک بفرسته سلفری یا ن

خوبه که

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آیسان مامان آیسان هفته بیست‌وهشتم بارداری