دست میزنه
دد میگه بابا میگه
چهار دست و پا
بلند میشه ی جارو میگیره
دندون داره یکی
میشینه
بایدی در کار نیست...
دختر من سینه خیز میره.میچرخه میشینه خودش.دست میزنه.مامان بابا میگه.جدیدا میخاد وسایل بگیره بلند شه میخوره زمین
پسرمن تازه یاد گرفته چهاردست وپا میره ....خیلی غلت میزنه توخواب ...گریه هاش شدید شده ....برا باباش خیلی واکنش نشون میده اگه بغلش نکنه خییلی گریه میکنه ...با باباش ک میره حموم اصلاااااا گریه نمیکنه ..
خیلیا دیدم هیچ کارنمکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.