۸ پاسخ

وقتی نمیخورن آدم دلسرد می شه

من دووعده میدم همونم نمیخوره

ب وعده باشه زیادددد
ب خوردن باشه صفررررر😶

من اگه اوکی باشه تایمم سه وعده بهش میدم اگه ن یه وعده یا دو وعده بیشتر شیر میدم بهش

سه وعده اصلی ولی حجمش کمه

سه وعده و دو تا میان وعده

صبحونه ناهار شام . بین وعده های اصلیم میان وعده.البته دختر من تو ۸ ماهگی خیلی کم اشتها شده بخاطر دندوناش.وعده های اصلیشو کامل نمیخوره .

دکتر پسرم گفته پایان ۸ماهگی ۳وعده اصلی با یک میان وعده

سوال های مرتبط