وقتی نمیخورن آدم دلسرد می شه
من دووعده میدم همونم نمیخوره
ب وعده باشه زیادددد
ب خوردن باشه صفررررر😶
من اگه اوکی باشه تایمم سه وعده بهش میدم اگه ن یه وعده یا دو وعده بیشتر شیر میدم بهش
سه وعده اصلی ولی حجمش کمه
سه وعده و دو تا میان وعده
صبحونه ناهار شام . بین وعده های اصلیم میان وعده.البته دختر من تو ۸ ماهگی خیلی کم اشتها شده بخاطر دندوناش.وعده های اصلیشو کامل نمیخوره .
دکتر پسرم گفته پایان ۸ماهگی ۳وعده اصلی با یک میان وعده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.