من سیب زمینی بخار پز میکنم با یکم کره و آب جوش میکس میکنم رقیق درست میکنم که بتونه بخوره
سیب زمینی آبپز کن پوره کن کره بهش اضاف کن اگه سفت بود آب هم بهش اضاف کن
یدونه سیب زمینی بزار بپزه بعد که خوب پخت بکوب یکم آبجوش اضافه کن که رقیق بشه بده بخوره
سیب زمینی یکم سنگینه مقدار زیاد بهش نده همراهش کره یا روغن زیتونم بزن بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.