منم مثل شما هر بیس دیقه یکبار میبردم و خیلی تلاش میکردم جیش کنه اما نمیکرد الان هر ۴۰ دقیقه یکبار میبرمش بعضی وقتا میکنه بعضی وقتام نداره
هر ۲۰ دقیقه باید ببری یکمم معطل میشی ... ن زود نیست من ۱سال و ۶ماه رو تمام کرد اموزشش دادم ... دیگ دیشب بدونپوشک خوابوندمش اصلا جاشم خیس نکرد ... اولش خودت اذیت میشی ذیگ بعد یک ماه یاد میگیره نباید شل کن سفت کن دربیاری
یه رب خیلی زوده من هر ۴۰ دقیقه میبردمش الانم ک یادگرفته خودش میگه البته خودمم هریک ساعت میبرمش
شبا هم پامیشد میگفت جیش دارم میبردم الان چند روزه جیش میکنه جاش
والا من که دیگه سر در نمیارم پسرم و وقتی پوشک میکردم هربار جیش داشت میگفت میبردم اصلا پوشک و خیس نمیکرد الان بیست روزه باز کردم روزای اول خطا میداد اما هرموقع میگفتم میومد میرفتیم جیش میکرد الان میگه ندارم نمیاد یکم بعدش میبینم شلوارش و خیس کرده
بچه زمانی امادگیشو داره که خودش جیش وپی پی بگه تازه اونموقع هم یه مدت پوشک پاشه تایاد بگیره کامل
ی ربع خیلی کمه
هر ی رب خیلی زود نیست؟
من اوایل هر نیم ساعت میبردمش الان هر یک ساعت جیش میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.