تا ده روز
دوماه
تا پانزده روز
تا همیشه استفاده میکنم
اصن استفاده نکردم
تا ۱۰ روز ک بخیه کشیدم
بعدش هم ایرانی میرم هم فرنگی
ولی خب سعی می کنم فرنگی استفاده کنم بیشتر چون خیلیییی بهتره واسه زانو و کمر
تا ۲۰ روز به خاطر یبوست
تا همون سه روز تو بیمارستان امدیم خونه دیگه از دستشویی معمولی استفاده کردم
تا۴۰ روز
۱۰ روز
تا ۱۰
۱ ماه.
هیچ موقع😂
اصلا استفاده نکردم
من هنوز هم استفاده میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.