۱۵ پاسخ

تا ده روز

دوماه

تا پانزده روز

تا همیشه استفاده میکنم

اصن استفاده نکردم

تا ۱۰ روز ک بخیه کشیدم
بعدش هم ایرانی میرم هم فرنگی
ولی خب سعی می کنم فرنگی استفاده کنم بیشتر چون خیلیییی بهتره واسه زانو و کمر

تا ۲۰ روز به خاطر یبوست

تا همون سه روز تو بیمارستان امدیم خونه دیگه از دستشویی معمولی استفاده کردم

تا۴۰ روز

۱۰ روز

تا ۱۰

۱ ماه.

هیچ موقع😂

اصلا استفاده نکردم

من هنوز هم استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان قلب خونه مامان قلب خونه روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی🤰🏻👶🏻🩵 مامان فسقلی🤰🏻👶🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد