مامانا سزارینی تا کی باید دستشویی فرنگی استفاده کنیم ؟

۶ پاسخ

منکه تا ۱۰روز اول که بخیم رو کشیدم
بعدش معمولی نشستم

من هنوز استفاده میکنم راحت ترم
وای اویل‌یه بار یادم نبود نیم خیز شدم 😂دلم اب شد

من تا یکماه استفاده میکنم

هر وقت خودت خواستی و تونستی ایرانی بری

من تا یک ماه

استفاده کن کلا خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی