من الانم میرم😁.چند روز پیش دستشویی ایرانی رو امتحان کردم جای بخیم از تو میسوخت
والا من هنوزم استفاده میکنم ، یه بار امتحان کردم ایرانی جای بخیه ام درد گرفت ، تصمیم گرفتم فعلا با فرنگی ادامه بدم
من باز ایرانی نمیتونم جایی برم عذابه
منم تا ده روز
ده روز
من چون وسواس نشستن دارم نمیتونستم بشینم ولی با خودم کنار اومدم با کاور تو بیمارستان ۳ روز نشستم خونه ام که ایرانی استفاده کردم ولی فرنگی خیلی خوبه کمتر بهت فشار میاد
تا ۱۰ روز .ایرانی هم میتونستمولی خاستم راحت باشم
من چندین ساله استفاده میکنم ایرانی اصلن نمیتونم
من فقد روزی و بیمارستان بودم مرخص ک شدم دیگه ننشستم
همون دوروز اول 🫣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.