خانومای سزارینی تا کی تو دسشویی فرنگی نشستین

۱۰ پاسخ

من الانم میرم😁.چند روز پیش دستشویی ایرانی رو امتحان کردم جای بخیم از تو میسوخت

والا من هنوزم استفاده میکنم ، یه بار امتحان کردم ایرانی جای بخیه ام درد گرفت ، تصمیم گرفتم فعلا با فرنگی ادامه بدم

من باز ایرانی نمیتونم جایی برم عذابه

منم تا ده روز

ده روز

من چون وسواس نشستن دارم نمیتونستم بشینم ولی با خودم کنار اومدم با کاور تو بیمارستان ۳ روز نشستم خونه ام که ایرانی استفاده کردم ولی فرنگی خیلی خوبه کمتر بهت فشار میاد

تا ۱۰ روز .ایرانی هم میتونستم‌ولی خاستم راحت باشم

من چندین ساله استفاده میکنم ایرانی اصلن نمیتونم‌

من فقد روزی و بیمارستان بودم مرخص ک شدم دیگه ننشستم

همون دوروز اول 🫣

سوال های مرتبط

مامان قلب خونه مامان قلب خونه روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرحسین🙎‍♂️ مامان امیرحسین🙎‍♂️ ۱ ماهگی
مامان امیرحسین✋🏻❤️ مامان امیرحسین✋🏻❤️ ۱۳ ماهگی
مامان هیـرمان🐥💙 مامان هیـرمان🐥💙 ۷ ماهگی
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی