نیلماه 😍
من اسم دخترمو میخام بزارم نفس
فاطمه
فاطمه
فاطمه
من دلوین دوست دارم باباش آسنات فعلا موندیم
خب عزیزم باید ببینی خودت چی دوست داری
من اسم های عجیب غریب امروزی رو دوست ندارم اسم های مذهبی رو دوست دارم ولی تو جامعه امروزی دوست دارم اسم بچم امروزی باشه بعد دوست دارم تک باشه و معنا بده
چون نی نی ام رو هدیه خدا میدونم گفتم پس میذارم هدیه سادات خانم
شما هم سلیقه خودت مهمه
من ناروین یارا شاهدخت دوس دارم
😂نمیدونم والا منم تازه اسم نیلا به دلم نشسته اصلا نمیتونم پیشنهاد بدم فقط میتونم بگم اسم هلن دلوین هم قشنگه
مایا
مها
مهان
نیل
نور
پرنسا
هلن
هایلی
رُز
بین اسم دلین و هلن موندم بیشتر شوهرم میگه دلین
من عاشق اسممایسا هستم
پرنسا هم قشنگه
گندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.