۱۸ پاسخ

من دلوین دوست دارم باباش آسنات شاید همون آسنات بزاریم دلوین درست دوست دارم ولی احساس میکنم خیلی زیاد شده آسنات کمه معنی خوبی هم داره دختر یکتا پرست. اسم زن یوسف پیامبر

من بین هلنا و هلیا و پرنیا موندم 😁

من اسم دخترمو میخوام بذارم تیارا😁

دخترای منم آرتمیس و آرتینا

اسم دختر من دلاریس

نفس جانان دلوین پناه گندم نورا

پناه و گندم و نورا و هانا

من احتمالا بزارم لارا

ریشه کوردی وترکی داره
بین المللی هم هست.معنیشم ناز.ظریف پری دریایی

اِلا
لارا
مينِل
نلين
نلا
باوان
سِتيا

من میخواستم بزارم مهوا یا نورا

نورسا جانم😍زیبا و درخشان همچون نور . وقتی به دنیا اومد با خودم گفتم چقدر اسمش به چهره اش میاد

دلوین. آنیتا. متاهلین. سودا . دنیز

من میخوام نفس بزارم
جانان.پناه.ماهلین اینا به ذهنم میاد الان

نیلماه،ماهلین،نلا
دلارز،دلوان،رزان

اسم دختر خودم محیا قسمت بشه اینو هم میزارم ثنا انشالله 😍

سلیقه ایه عزیزم

من میخوام بزارم کمند
یعنی دختر مو بلند
اسم دختر ابجیم هم کژال هست.اسم که زیاده.سلیقه ها متفاوت

اسم دخملی خودم لیانا🤍

سوال های مرتبط

مامان ماوی🥹🩵😍🫠 مامان ماوی🥹🩵😍🫠 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ماهلین و هیوا🩷 مامان ماهلین و هیوا🩷 ۱ ماهگی
مامان سلنا🐣 مامان سلنا🐣 ۵ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی