بفرما گل
من الان میخورم بارداری قبلیمم خوردم هیچیم نشده باقالاهم در حد تعادل و معمول هیچ ضرری نداره. همه اینا چرت و پرته. فاویسم ربطی به باقالا نداره فقط اونایی که دارن نمیتونن بخورن😐 خوبه همه یه پا دکتر شدن اینجا
زیاد نباید خورد منم نمیدونستم زمستون چندبار خوردم زیاد هم خوردم دلیل ش هم اینه که کم خونی میاره و اگر کم خونی زیاد بشه بچه بیماری فاویسم میگیره دلیل فاویسم کم خونی و ژن هست من چون همین طوری توی همه آزمایشاتم هم کم خونم هم کمبود آهن دارم خب برای من خطرناکه نباید زیاد چیزایی که کم خونم میکنن رو بخورم چون داداشمم فاویسم داشت و واقعا سخته فقط حساسیت به باقالا نیست که این بچه ها به بوی باقالی ، حنا ، اکسیدان و رنگ مو و خیلی چیزا حساسن و حالشون واقعا بد میشه پس ما یه چند ماه رعایت کنیم که بچه هامون خدایی نکرده چیزی شون نشه به جایی برنمیخوره
یکی دوتا بخور زیاد نخور
چرا بعضیا هیچی نمیدونن وتحقیق نمیکنن الکی بقیه رو میترسونن؟فاویسم منشا ژنتیکی داره با چند بار خوردن باقالی بچه بهش مبتلا نمیشه مگر اینکه خود مادر همچین مریضی رو داشته باشه و با خوردن باقالی تحریک بشه
باقالا خوب نیست تو بارداری خیلی کم بخور
گلم در حدود هوس چندتا دونه بخور زیاد نخور
وای منی ک عاشق باقلا بودم قبلش تو بارداری یبار خوردم رنگم زرررررد شد همسرم ترسید دیگه سمتش نرفتم
نوش جان
دلم خواست
حیف که تو بارداری نمیتونم بخورم
نخور اییی
چرا تو دله زنه رو خالی میکنین وا😐بخور هم خوب
من خوردم چندبار چیزی نشد
مگ میشه باقالا لتحر نخورد😬😬البته من عاشقشم ولی چون تو بارداری خوب نیس نخوردم
باقالی تازه اومده😍😍
نخور خواهر من🤣🤣🤣
واااای منم گرفتم دیشب پختم امروز همشو شوهرم خورد
دوباره رفت گرفت واسم هنو نپختم
یبار ک عیب نداره بخورم ک ن؟
با یبارم زردی میگیره؟
من عاشق باقالیم
نقول اصلا عزیزم
منم الان درست کردم رو گازه 🫣
اضافه دوی نکن در حد رفع هوس بخور زیادش سقط آور
بخاطر ویتامین Aزیاد باعث خونریزی میشه دور از جون
تو بارداری باقلا میخوری؟؟
نخور بشر بچه زردی میگیره😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.