پس من چرا عین قبل غذا میخورم☹️☹️
چه. روحیه خوبی داری خوشم آمد از روز مرگی هات همیشه بزار 😸
من همش دلم میخواد یکی غذا درست کنه برم بخورم ولی اصلا هیچ غذایی میلم نمیکشه
آره خیلی
چیه اسمش
منم دلم خواست ماکارونی ولی الان حوصله ندارم فردا درست میکنم منم همیشه گشنمه من ویار شدید داشتم تا13هفته ولی اشتهام کم نمیشد شوهرم میگفت فقط بخورو خالی کن
وای اره وحشتناکه
دکتر من دگ گفتش هفته یکبار بخور داشتم میترکیدم
خوشبحالت من که هیچ اشتهایی ندارم
من اصلا اشتها ندارم
ن بر من خوبه خیلی گرسنه نمیشم
دقیقا منم اتفاقا الان ماکارونی گذاشتم ایقد که گشنم شد ساعت۲هم نهار خورده بودم
منم گشنم میشد مولتی ویتامین ایرانی میخوردم الان مولتی ویتامین پریمام میخورم اصلا گشنم نمیکنه زیاد و شبا آخر شب خوابیدنی بخور
خیلیی
منم تازه بهترشدم مولتی ویتامین هم اشتها رو زیاد. میکنه هم چاق میکنه
نوش جونت
روی منکه مولتی اثری نداره
خیلی لعنت بهش
🫣🫣😬
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.