خانما سرکلاژ کردم بنظرتون طبیعی میرم یا سزارین

۴ پاسخ

فرقی نداره. تشخیص دکتر مهمه اگر نخوای اختیاری سزارین کنی.
چون هزینه سزارین اختیاری بیشتره

سر کلاژ تو رو باز میکنن طبیعی زایمان کنید
مگه خودتون بخواید سزارین اختیاری بشید

اگه شرایط طبیعی داشته باشی جلوجلو سرکلاژ تو باز میکننن

فرقی نداره عزیزم هرکدوم خودت فک میکنی از پسش برمیای همونو برو من دوروریام خیلی از سزارین بد گفتن یعنی سخت بوده براشون برا همین دوس دارم طبیعی باشه منم سرکلاژیم

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو😘 مامان فندوق کوچولو😘 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گندم مامان گندم ۶ ماهگی
مامان fffcc مامان fffcc هفته سی‌ونهم بارداری