فرقی نداره. تشخیص دکتر مهمه اگر نخوای اختیاری سزارین کنی.
چون هزینه سزارین اختیاری بیشتره
سر کلاژ تو رو باز میکنن طبیعی زایمان کنید
مگه خودتون بخواید سزارین اختیاری بشید
اگه شرایط طبیعی داشته باشی جلوجلو سرکلاژ تو باز میکننن
فرقی نداره عزیزم هرکدوم خودت فک میکنی از پسش برمیای همونو برو من دوروریام خیلی از سزارین بد گفتن یعنی سخت بوده براشون برا همین دوس دارم طبیعی باشه منم سرکلاژیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.