سلام خانما
ننو یا گهواره چه حدلی رو پیشنهاد میدید و اینکه از کجا بگیرم؟

۲ پاسخ

از چندنفر ک بچه کوچیک دارن پرسیدم میگن ننو خیلی بهتره ب خصوص برای بچه های کولیکی و رفلاکسی

به جا ننو تخت کنار مادریو بگیر ک هم گهواره بشه هم تخت کنار مادر دوتا کاربرد یه جا داشته باشه

سوال های مرتبط