۹ پاسخ

چند روز با لیوان بهش آب بدی یاد میگیره زیر دهنش دستمال کاغذی بذار که لباسش خیس نشه

با لیوان های آموزشی بده
از اینا

تصویر

با لیوان
با نی هم میتونی
بنظرم با شیشه نده عادت می‌کنه و بعد با لیوان نمیتونه بخوره

من براش لیوان سوپاپ دار براش خریدم اول سخت میخورد ولی یاد گرفت الان راحت اب میخوره
با شیشه شیر هم اب اصلا نمیخوره

با نی بده
من با لیوان میدادم بلد نبود بخوره همشو میریخت رو خودش اما با نی خیلی خوب میخوره

پسر منم میخام با شیشه آب بدم نمیگیره ، با قطره چکن میدم :| با شیشه فقط بازی میکنه

البته فقط آب نیستا میخوام‌مثلا شیر بدم چند وقت دیگه ....یا یه چیز دیگه...شیشه بهتره

عزیزم مثل سرلاک خوریا همون جنس یه ظرف هایی برای اب خوری هست دقیقا شبیه شیشه شیر ولی کوچکتر
دختر من شیشه و پستونک نمیگرفت ولی راحت با اون اب میخوره بخر براش
اگر یادم باشه برات عکس بگیرم بفرستم

با نی بده یا خب پیشبند ببند با لیوان بده خودت بهش

سوال های مرتبط