چقدرایران قشنگ شده امسال
#تب
#پوشک
#شیرخشک

تصویر
۴ پاسخ

خداروشکر سرشون گرمه جنگ نمیرسن به اینکه هواروالوده کنن حالا ببین کی گفتم با این همه بارونی که اومد تابستون میگن آب کمه صرفه جویی کنید

آره دقیقا

ما هم چند روز پیش رفته بودیم پارس آباد همینطور بود طبیعتش

چون بارون میباره

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی
مامان ایلی جون مامان ایلی جون ۴ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی
مامان فاطمه کیافر مامان فاطمه کیافر ۴ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی
مامان ایلی جون مامان ایلی جون ۴ سالگی