۶ پاسخ

برامنم همیجورمیشه ولی هنوزبدنیانیومده

برای من ۳ساله دیوونم کردن

جاری هام هست خیلی سخته

بدنیا که بیاد فاصلشون یک سال و نیم میشه با دخترم تا اینجا که بارداری هم سخت بوده خدا رحم کنه بعدش رو

مال من یه ساله
فعلا که سخته نمیدونم بزرگشن بهتر میشه یا نه

فاجعه وار
همش دعوا گیس و گیس کشی

سوال های مرتبط