من جفتم خلفیه ۱۶ هفته دوبار در حد نبض و حباب ترکیدن حس کردم
ولی از ۱۸ هفته دیگ حرکاتشو کم کم متوجه شدم و الان دیگ خیلی شدید تر شده و کامل میزنه زیر دستم😄
از چن روز پیش ولی خب یسره نیستو هروزم نیس یروز حس میکنم یروز ن
من از ۱۳ یا ۱۴ هفته حس کش اومدن داشتم توی شکمم بعدش بیشتر شد تو ۱۸ هفته الانمخوبه تکونمیخوره ولی دست که میذارم تکون نمیخوره 😂
من از ۱۵.۱۶ هفته در حد حباب و نبض و پذوانه ای حس کردم جفتمم خلفی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.