سنوگرافیت عالیه عزیزم همه چیز طبیعیه و ۸ هفته ویک روزته تاریخ زایمانت هم اذر ماه دهم هست فقط چرا ظربان قلب کوچولوت ننوشته اما نوشته که ضربانش طبیعیه
همه چی خوب و طبیعیه. قلب داره و خوبه. جفتش کامل تشکیل نشده که طبیعیه تو این هفته بارداری و بهش میگن چرخشی (همش جا عوض میکنه تا جای ثابتی پیدا کنه). تاریخ زایمان هم ۱۰ آذر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.