خانما میشه برام بگین همه‌ اینایی که نوشته ینی چی؟

تصویر
۲ پاسخ

سنوگرافیت عالیه عزیزم همه چیز طبیعیه و ۸ هفته ویک روزته تاریخ زایمانت هم اذر ماه دهم هست فقط چرا ظربان قلب کوچولوت ننوشته اما نوشته که ضربانش طبیعیه

همه چی خوب و طبیعیه. قلب داره و خوبه. جفتش کامل تشکیل نشده که طبیعیه تو این هفته بارداری و بهش میگن چرخشی (همش جا عوض میکنه تا جای ثابتی پیدا کنه). تاریخ زایمان هم ۱۰ آذر

سوال های مرتبط

مامان آرتین 🧸🤎 مامان آرتین 🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه خداجونم مامان معجزه خداجونم ۱ ماهگی
مامان محمدایلیا🩵 مامان محمدایلیا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا🧿💚🌱 مامان معجزه خدا🧿💚🌱 هفته پانزدهم بارداری
مامان anil مامان anil هفته هفتم بارداری
مامان 🌸سوگل🌸 مامان 🌸سوگل🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا و تودلی🩵 مامان هانا و تودلی🩵 هفته سی‌ام بارداری