بزار بخوره به دندون در آوردن که برسه وزن کم میکنه
والا اونجوریم زیاد نیستا دختر منم چهار ماهگی هفت و خورده ای بود
ب این آیدی داخل روبیکا پیام بده بیا گروه
@panah137281
وزنش خوبه ماشاالله زیاد هم نیس
نوزاد رو مگه میشه رژیم داد به هیچ وجه بچه تو گرسنگی ندی
بخورش 😋😇
خواهر ۷۶۰۰ خوبه دیگه بعضی ها هستن ۸۵۰۰ هستن تو ۴ ماهگی
شکر خدا
بزا بخوره عزیزم..هر چی تپل بشه باز دندون بچه رو اب میکنه🥲
غذا چی بهش میدی
بده به دختر من🥲
دختر من ۳ماهش داره تموم میشه
۴۹۰۰ هست
هی شیر هم عوض میکنیم فایده نداره
شیر کم بده
برو شکر کن چیکار کنی 😕😂
چقدره وزنش؟
چند کیلویه مگه
هیچی 🙄🙄🙄🙄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.