وزن بچم زیاد شده چیکار کنم 🥲

۱۵ پاسخ

بزار بخوره به دندون در آوردن که برسه وزن کم میکنه

والا اونجوریم زیاد نیستا دختر منم چهار ماهگی هفت و خورده ای بود

ب این آیدی داخل روبیکا پیام بده بیا گروه
@panah137281

وزنش خوبه ماشاالله زیاد هم نیس
نوزاد رو مگه میشه رژیم داد به هیچ وجه بچه تو گرسنگی ندی

بخورش 😋😇

خواهر ۷۶۰۰ خوبه دیگه بعضی ها هستن ۸۵۰۰ هستن تو ۴ ماهگی

شکر خدا

بزا بخوره عزیزم..هر چی تپل بشه باز دندون بچه رو اب میکنه🥲

غذا چی بهش میدی

بده به دختر من🥲
دختر من ۳ماهش داره تموم میشه
۴۹۰۰ هست
هی شیر هم عوض میکنیم فایده نداره

شیر کم بده

برو شکر کن چیکار کنی 😕😂

چقدره وزنش؟

چند کیلویه مگه

هیچی 🙄🙄🙄🙄

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا ۱۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی