دکتر تر تیفی زاده من خواهرم زیر دستش بود دوتا باردراری هاش زیر نظر ایشون بود
ایشون فقط زایمان طبیعی انجام میدهن...سزارین نمیکنند
ترتیفی عالی هستن
اگر با هزینه بیمارستان اردیبهشت مشکلی نداری دکتر خوبیه چون فقط اونجاست
سلام عزیزم.دکتر خیلی خوبیه.من خیلی تعریفش رو شنیدم.و یکی از دوستام اسفند باهاش زایمان داشت.انتخاب دوستم زایمان طبیعی بود اما تو روند زایمان بخاطر بند ناف دور گردن پیچیده بود ضربان قلب کم شده بود مجبور شدن سزارین کنن.و خیلیییییی راضی بود.پشیمون بود ک چرا از اول سزارین انتخاب نکرده
من تحت نظرشون هستم.الان سزارین هم انجام میدن
سلام اگر دکتر انتخاب نکردی دکتر من آمنه غلامپور ساختمان پالادیوم یه سر بزن خیلی دکتر خوبی هستن و با حوصله سزارین هم خیلی دستش واسم سبک بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.