۳ پاسخ

منم خیلی وقتا اینطوری میشم انگار رحمم نبض میزنه فکر کنم برا خون‌رسانی و ایناست

منم یه مدت پیش همین جوری بودم

۶ ماه زمان میبره رحم به حالت عادی برگرده .برا همونه عزیزم

سوال های مرتبط