منم همینم گاهی 🫠😑
من چندسال پیش کیست تخمدان داشتم نمیدونستم .اینجوری بودم دقیقا
منمممممممم😂
منم حس میکنم جدیدن
در ضمن چند روز پیش زیر شکمم نبض احساس کردم
سلام خانوما من امشب دخترم ۳ ماه تمام شد .. زایمان طبیعی بودم .و تا ۳۰ روز حدودا. خونریزی و لکه بینی ..بعد از چله تموم سد روز ۵۴ ام پریود شدم اولین پریودی اردیبهشت شد .. حدود۲۰ روزی طول کشید از کم به خیلی شدید ک رفتم دکتر تا قطع شد .. الان برای خرداد ۳ روز به موعدم . مونده کمی لکه بینی داشتم فقط بنظر تون طبیعی. یا بارداری رخ داده .خیلی فکرم مشغول.لطفا راهنمایی کنید
اره منم نفخه اینقد شدیده ک شوهرمم دس میزنه حسش میکنه اینکار لگد بچس
منم یه مدت مثل تو بودم
منم این حس رو دارم شبا موقع خواب .یجوریه انگار بازم حاملم بچه تو شکمم ورجه وورجه میکنه.اگه پریود نمیشدم میگفتم حتما بازم حاملم😂😂
مغذرت میخوام یبوست یا اسهال نیستی
منم اینطور میشدم ی مدت
شاید باده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.