خانما دنبلان کوهی بنظرتون خوبه بخورم؟

۷ پاسخ

بخور منم‌خوردم چندبار هوسونه فقط مطمئن باش تمیزه تمیز باشه سنگ ریزی داخلش نباشه

قارچه دیگه پر پروتئینه ،به بچه هم وزن میده فک کنم،ولی از طبعش نمی‌دونم

من ک خیلی خوردم فک نکنم طوری باشه

دنبلان کوهی چیه؟

من که امسال 4الی5کیلو خریدم ازون همه 3تا بسته دیگه بیشتر ندارم به آقام گفتم بره باز بخره اینا خیلی مقوی از 100گوشت بهتره

خیلی گرمه من ک ترسیدم نخوردم

منکه خوردم‌خوب و بدش رو‌نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان مامان پناه مامان مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرحسین آیسو🩷 مامان امیرحسین آیسو🩷 ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد