سلام این خارج رحمی نیست ؟
چون خیلی کمر دردم؟

تصویر
۷ پاسخ

چرا به خودت استرس میدی 😐 بتات خوبه که
من ۲روز تاخیر ۲۴۰۰ بودم

نه ربطی نداره برعکس خارج رحم دل درد شدیدی داره
ولی بارداری رحمی کمر درد داره گلم

زودتر برو پیش متخصص زنان
بهتر از هرکسی الان یه دکتر خوب میتونه راهنماییت کنه
اما کمردرد هم اوایل بارداری خیلیا دارن بد به دلت راه نده انشاالله که خیره عزیزم🙏

حالا چرا بدون هیچی رفتی خارج رحم
شاید لقاح زود بوده
شاید دقولو ان

باید سونو کنی گلی
ولی خارج رحمی من داشتم. بیشتر دلت و زیر دل درد میکنه کمر هم درد میکنه جوری که انگار چاقو فرو کزدن تو اون قسمت اگر رو حساب تاخیر مسگس که مثلا با بتا نمیخونه. یه موقع میبینی پوچ باشه

من 7858 بودم ، ساک خالی بود ، شش هفته، تمام علائم پریود شدن هم داشتم
10 روز صبر کردم، دوباره سونو دادم تشکیل شده بود
ان‌شاءالله درست میشه

تو آزمایش مشخص نمیشه باید سونو انجام بدی

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته چهاردهم بارداری