۲۰ پاسخ

ونظرمه سو زایمان‌کید😂😂😂من ۳۹ هفته و۶ روز بود فیرانه ناو دلم‌سز کردم

انشالله بسلامت فارق بشی عزیزم

گزاشته اول اردیبهشت بیاد

ای عزیزم انشاالله ب سلامتی زایمان کنی من دقیق ۳۹هفته ۶ روز زایما کردم ساعت ۹:۴۰ صبح

انشاالله زایمان راحتی داشته باشی عزیزم

وای حق دارییی درکت میکنم من ۳۹ و ۶ زایمان کردم😁🥰

جاش خوبه دوس نداره بیاد 😍😅

دیگه وقتشه بخدا😁

برو تادرش بیارن کوره رودار

جلوگیریت چیبود گل

انشالله زایمان راحتی داشته باشی گلی

گذاشته تولد آرتابه دنیابیاد

وااای عزیزم خدا بهت قوت بده انشالله یه زایمان راحتی داشته باشی خدا مواظب خودت و بچه هات باشه
نینی دخمله یا پسر

وی عزیزم کمکی داری خدا‌کمکت‌کنه

بنظرم بعدزایمان جلوگیزی سفت سخت داشته باش وگرن باز دچارمیشی😑

ایی خدا سخته واقعا خدا توان بهت بده🥺🤦‍♀️انشاالله تایپیک بعدیت خبر زایمانت و بدی بهمون😍😍

منم ۶ ماهمه کاش زودتر بگذره🫠

من دقیقن ۳۹ هفته پنج روز بودم زایمان کردم انشالله به سلامتی زایمان کنی

به سلامتی زایمان کنی گلم
پسرت چند ماهه بود که باردار شدی

به سلامتی عزیزم
با یه بچه ۱۱ ماهه سخت نبود از تجربیات بگو

سوال های مرتبط