۱۰ پاسخ

بچت بزرگه بده همه چی

من نمیدم
ولی خیلی کم بده بهش اگه چشمش افتاده

منم پختم هنوز نمی‌دونم چجوری شده نخوردیمش😂
در حد ی تیکه کوچیک اشکال نداره هرروز ک نمیدی

وای چيکار کردی 😋

بهبه نوشجونتون

بله میدم ب پسرم ، هرروز ک درست نمیکنیم بده بخوره حالشو ببره

از وسط بده

دستورشو بزار

چه خوشمزس دلم خاست😍برم پودرکیک اماده بخرم درست کنم🤣🤣

من نمیدم یا تیکه خیلیی کوچیک

سوال های مرتبط

مامان دو آقا پسر🩵🧿 مامان دو آقا پسر🩵🧿 ۲ سالگی