۳ پاسخ

نه من ۱۵ باید میزدم ۱۷ زدم یک هفته دیرتر بزنی هم مشکلی نداره ولی واکسن چهار ماهگی هم باید مثلا همون ۱۷ بزنم میگن باید دقیق ۶۰ روز بگذره از واکسن دوماهگی

ن من دخترم ۲ماه و ۳ روزشه هنوز نبردمش سرماخوردگی داشت

نه .من دوسه روز بعد می‌بردم وقتی موقعیتش نبود

سوال های مرتبط