۳ پاسخ

اینجا خیلی گرونه
شما اونجا چند میخری؟

واااا نه…طبعش گرمه نفخ مال طبع سرد معمولا

نفخش رو نمیدونم ولی بشدت طبعش گرمه

سوال های مرتبط

مامان فرشته ها مامان فرشته ها ۲ ماهگی
مامان آیما و آلانا مامان آیما و آلانا ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد